Dag11

Det här är jag dålig på

Jag är dålig på laga mat och sjunga.
Laga mat, hmm, var ska jag börja?
Hur svårt ka det va att göra pommes?
Jag har gjort det två gånger under tiden som jag och Robin har träffats.
Ingen utav dom gångerna har jag lyckats göra dom tillräckligt färdiga..
Visst, sallad och sånt kan jag skiva, men allt annat?
Haha jag klarar heller verkligen inte av att pilla i kött.
Jag tycker det är så otroligt äckligt.
Inte en enda gång under åttan och nian på hemkunskapen pillade jag i kött! (y)

Och sjunga, haha nej du.
Visst jag älskar och sjunga och gör det nästan jämt.
Det låter verkligen inte bra.
Ibland kan jag nästan bli ledsen för det.
Min störtsa dröm är att kunna sjunga.
Jag vill inte bli känd artist eller så, för älskar att vara mig själv.
Men tänk att bara kunna sjunga, ååh. Jag hade varit hur lycklig som helst.
När jag sjunger mår jag så bra.
Jag sjunger gärna i kör, för då hörs många andra än jag.
Men att sjunga själv, helt seriöst, för någon, det skulle jag aldrig klara av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0