Dag7

Min bästa vän

Min bästa vän heter Alexandra Maria Ragnarsson.
Trots att hon är två år yngre än mig så är hon ändå den som förstår mig allra mest och bäst!
Jag har känt henne sen dagen hon föddes, den 11 januari 1997.
Vi har många bra minnen tillsammans, verkligen hur många som helst.
Och hur bra som helst med dessutom!
Innan gick vi på samma skola, då träffades vi varje dag.
Tog följe till skolan och hem från skolan.
Men nu när jag går i skolan i stan så blir det inte att vi träffas varje dag vilket är synd.

Hon har alltid ställt upp för mig och hjälpt mig med allt.
Hon är den jag kan prata om allt med, verkligen allt!
Om det bara är något litet så ringer jag henne direkt och så blir det att vi kan prata hur länge som helst.

Jag älskar dig, bästa vän!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0