Det är mörkt när jag går till skolan och m...

Det är mörkt när jag går till skolan och mörkt när jag ska hem från skolan. Gillar inte riktigt detta. Det måste va snö för att man ska tycka om vintern. Jag älskar snö! Det är så mysigt med snö :) Det känns inte riktigt som december, förutom att det är så mörkt hela tiden. Annars tycker jag mest att det känns som oktober med detta vädret! Och jag får inte en riktig julstämning heller, antagligen för allt regn. Hade bara inte regnat och kanske snöat lite eller iaf inte regnat, så hade det varit hur mycket bättre som helst! Och blåst mindre. Men nog pratat om vädret! Är iaf på bussen nu påväf till skolan, och gissa vad? Det är mörkt och regnar och blåser!!!! Juste inget mer om vädret. Idag har jag en lång dag i skolan, matte matte engelska svenska svenska samhälle står på schemat. Gillar inte de tre första lektionerna men de tre sista gillar jag. Speciellt idag för på svenska ska vi kolla på filmen "Linas kvällsbok" som vi nyss har läst. Jag tyckte att boken var skitbra så jag hoppas att filmen också är ganska bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0