Hahahaha bara för att jag inte har något l...

img_3790 (MMS)

Hahahaha bara för att jag inte har något liv! :D sitter hemma hos älskling som sover fast är vaken, aa lite konstig är han allt ;) jag är ashungrig och tjatar på han att hänga med mig och äta men jag lyckas inte så särskilt bra faktiskt.. Men hoppas han går upp snart, räcker att dra täcket från han så vaknar han iaf, och till slut ger han upp! Eller? Haha nej det är det som är det värsta, han ger aldrig upp!! Så jag får väl sitta här och ha inget liv och ta massa roliga bilder på mig själv tills han orkar följa med mig och äta! Väldigt meningslöst inlägg dethär men skit samma! Måste ju fylla ut bloggen med något right? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0