Idag är det lucia minsann! Så jag hänger n...

img_6744 (MMS)

Idag är det lucia minsann! Så jag hänger ned Alexandra till trönninge (My old school) och kollar på luciatåget där för Annie min kompis ska sjungs solo tror jag. Så ska jag även hälsa på Janne min förre lärare. Morgonen började med att pappa väckte mig först sju och sen kvart över sju, fast då hade jag redan vaknat den sista gången av att Siri dampade i jonathans rum, hon slog huvudet i väggen på något sätt. Haha hon är söt den filuren ;) sen så blev det då att kolla på julkalendern, har knappt sett något avsnitt innan för hinner inte i vanliga fall, men kollade idag för att göra sällskap med resten av familjen och åt även lussekatter till frukost, mums!! Nej nu ska jag och Alexandra alldeles strax gå till skolan, vi har även lyckats bli färdiga på en kvart med både smink och hår! Vi är snabba idag minsann ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0