Min dag i bilder, hehe!

Börjar dagen med en frukost på espresso house med tjejerna! Ingen bild från då..'

Sen satt jag på engelskan och tog denna enormt vackra bilden och gjorde typ inget annat.


Lite senare i skolan var det dags för natur, istället för att anteckna så tog jag bilder på powerpointen.


Sen så var skolan slut, så jag gick hem till min favorit-kille och välkomnades med två överraskningar, den ena var ju LITE större än den andra, hehe!
Här är den lite mindre överraskningen.


Mitt skal hade äntligen kommit efter tre veckors väntan! Blev riktigt glad och det var mycket finare i verkligheten än på bilden, hihi!
Heli och Christer åkte till Spanien idag (sååå sköönt med värme!), så vi vinkade av dom där hemma och sen tog vi en liten eftermiddagsfika. Innan det gick även strömmen, hehe!


Det blev hemmagjord chai-latte och finska piroger, mums!
Jag åkte hem ungefär vid 6, för pappa sa att vi skulle göra lussekatter, eftersom att jag tjatade på han om det igår. Så då åt jag mat, gick ut med Alexandra och väntade på att degen var färdig. Siri kom och myste lite med mig med.


Hihi, jag fick en lite puss!
Jag satt och väntade på att klockan skulle bli kvart i, och prick kvart i gick jag och kollade på degen och sa sen att den var färdig!


Haha en till som gick till köket för att checka läget!


Sen kom hon på att vi kunde ta en bild tillsammans igen, hon tyckte det var så kul förra bilden. Så jag var så snäll och tog en bild till!


Hon ser dock lite sur ut, hon kanske inte tyckte det va så kul med att ta foto?
Skit samma, nu skulle vi ju äntligen börja baka iaf!


Och in med bullarna i ugnen så ser dom ut såhär när man tar ut dom! :D


Jag som gjorde det finfina hjärtat! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0