På tal om vad?

På lördag ska jag och Robin på Hv's utomhus-match mot Linköping om jag inte minns fel.
Ska blir riktigt kul! Vi ska dit med hans bror Kari och Kari's tjej Maria.
Är lite smått taggad för det faktiskt.
Fast fattar inte riktigt, för innan sa Robin att det var utomhus, men idag sa han att det inte va det?
Men jag vet att de ska i alla fall inte spela i Kinnarps arena så det är någon annan arena i Jönköping, någon som de har byggt upp för denna matchen tror jag. Om han inte har lurat mig helt då, hehe!

Nej vet ni vad? Jag ska börja kolla om på Gossip Girl så ska sätta igång säsong ett nu, så jag säger godnatt nu faktiskt!!

image description
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0